۸ پاسخ

بهترین قابلمه برای پخت و پز استیل هست
جنس خوبش اصلا غذا نمیچسبه
بعد استیل، چدن خوبه
بعدی گرانیت و سرامیک
گزینه اخر مسی هست
کلا قابلمه مسی استفاده نکنین
امکانش هست برای پخت خورشت ها که تایم زیادی میبره مس وارد غذا بشه اگرم دارین خورشت های ترش، غذاهای گوجه ای و ابلیمو و سرکه توش نریزید

چدن عالیه نه میچسبه نه برنجت هدر میره.خیلی ام راحته شستشوش

گرانیتی
اگه داشتی استیل بهر

من چدن دارم مارک آیسل

من هم چدن دارم هم تفلون از جفتشون راضی ام

من چدن دارم

تفلون

مس خیلی خوبه

سوال های مرتبط