۲۲ پاسخ

بستگی داره پایه ها دندونت چطوری باشه
از من پایه هام صاف و منظم بود زیاد درد نکشیدم ولی اگه نهفته باشه یا پایه ها پیچ خورده باشه خیلی اذیت میشی

آره گلم

اصلا درد نداره بی حسی میزنن

اگر درد داری نباید بکشی عفونت داره اول قرص بخور خشک بشه بعد
کشیدن اصلا درد نداره
تا یک روز یکم خونابه ازش میاد بعد اوکی میشه در همین حد

نه اصلا درد نداره

من یادمه وقتی حامله بودم ۶ماهم بود کشیدم دندون عقلو
با بی حسی کم

من که هیچی حس نکردم حتی ذره ای درد

وقتی بعدش که خوب میشه میفهمی که واقعا ارزش داشت یکم درد تحمل کنی

بستگی به دندون داره جراحی بخواد یا نه
ولی با مسکن دردی نداره نگران نباش زخمش هم دو سه روزه خوب میشه

آره خب

بستگی به دکترت داره دندون من پایه های خیلی کجی داشت تاجشم شکسته بود اما جوری کشید نفهمیدم

آره درد داره

پیش دکتر اقا برو
من یکی رو اقا کشید درد نداشت خیلی
ولی یکی رو خاتم کشید شانسم سنشم زیاد بود خیلی درد نداشت
این تجربه منه

نهههه اصلا خورد میکنه بر میداره اصلا درد نداره من انجام دادم بعدش ی مسکن بخور و ی بستی تمام

نه بابا

دندون پایینم نیاز ب جراحی داشت بالایی رو همینطوری کشید حین کار دردی حس نکردم ولی بعدش تا یه مدتیه نمیتونستم خوب غذا بخورم یا دهنمو خیلی باز کنم درد داشت مسکن قوی داده بود برا بعدش
یک سمت کشیدم سمت دیگ مونده😔

حتما برو پیش متخصص

نه بابا یه بیحسی میزنه اصلا هیچ دردی و احساس نمیکنی

دیش متخصص برو

واسه من درد نداشت.یعنی دردی داشت ک قابل تحمل بود

هیچ دردی نداره من دوتا بالایی هارو کشیدم اما دوتا پایینی گفت باید جراحی بشه ک هنوز نرفتم

نه بی حسی میزنه برات سریع میکشه نمیفهمی

سوال های مرتبط