۷ پاسخ

فقط امپولش

نه عزیزم بی حسی میزنن

نه بی حسی میزنه دیگ

منی که از پارسال دندان عقلم خراب شده درد میکنه اصلا جرأت ندارم .تو دندون پزشکی بدنم واکنش نشون میده اصلا سر نمیشه میمیرم زیر دست دکتر سر همین جرأت نمیکنم درد کشیدن فراتر از عصب کشی .

نکشیدم من تا بحال

من ی دونه دندونای عقب فک بالام هزار راه رفتم از بچگی دست اخر کشیدم

ن من ک تالان یکی کشیدم فقط امپولش اره ولی وقتی در میاری و از شرش راحت میشی ی حس خوب میده

سوال های مرتبط