۹ پاسخ

با اون میله ها. تخلیشون میکنم. تو حموم که یکم بخاره

شمعععع

شمع میزارم خودم دستگاه دارم هر چند وقت یک بار شمع میزارم
قبلا ماسک ذغال میزاشتم اما اندازه شمع جواب نمیده هم جوش های سر سیاه میگیره هم هرچی مو باشه از پیاز مو میکنه میاره بیرون

اگر سطحی هست و هنوز آکنه نشدن(یعنی بزرگ و عمیق) نیستن برو فیشیال انجام بده چند جلسه بعد تاثیرش میبینی

من یه مسواک جدا گذاشتم همونطور که خشک هس کمی خمیر دندون روش میزنم رپس بینی خشک میکشم برای جوش های سیاه سطحی واقعا جوابه🙃

پاکسازی میرم

سوال منم هست😢😢

هیچی منم یه عالمه دارم هر ماسکی هم میزنم انگار نه انگاذ🤦🏼‍♀️

............

سوال های مرتبط

مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری