پوشکیه طبق تجربه ای که دارم زیر دوسال واقعا بی انصافی در حق بچه و روی روانش تأثیر منفی میذاره
من اصلا قصد ندارم الان بچمو از پوشک بگیرم با اینکه هم خوب و قشنگ و واضح دیگه حرف میزنه و فرق دستشویی کردن ادرار و مدفوع رو میدونه هم همچنان اصرار بر این دارم که فعلا مای بی بی باشه
تا دو سال و نیم اینا مشاوره ها میگن حتی سه سال
آسیب جدی وارد میشه بهشون و از اونورم الان تو این شرایط فعلی جنگ همینطور استرس دارن دیگه بدتر....
من زیر دوسال این ظلمو نمیکنم بهش بقیه هی نظر چرت میدن ولی اهمیت نمیدم
من پسرم دوماه گرفتم خودش امادگی نشون داد حالام بهم میگه حتی بیرونم میبرمش مای بی بی نمیکنمش شبم بیدارم میکنه
پوشک میشه خیلی زوده حالا
پوشکیه
پوشک میشن
پوشک میشع
حالا حالاها پوشک میشه زوده از الان از پوشک بگیرم
من گرفتم دوسه هفته
پوشکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.