شبی ۲/۵ سی سی دارم میدم بهشون چون سرما خوردن
اره استفاده کردم دخترم الرژی داش میخاره چشمش
آره شبی ۱/۵سی سی آبریزش داشت
من شربتشو 2 سی سی میدم
اره گلم
منم بیدارم پسرم تب کرده
هوف بچه داری چقدر سخته
بله سرماخورده دخترم شبي ٢.٥ سي سي بهش ميدم .
بله بچه ی من دوماه بود دکترداد سرماخوردبودالانم سرماخورد افتضاح حالش بده نفسش نمیاد بیدارم همچنان فردا صبح ببرم دکتر
دارم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.