۹ پاسخ

شبی ۲/۵ سی سی دارم میدم بهشون چون سرما خوردن

اره استفاده کردم دخترم الرژی داش میخاره چشمش

آره شبی ۱/۵سی سی آبریزش داشت

من شربتشو 2 سی سی میدم

اره گلم

منم بیدارم پسرم تب کرده
هوف بچه داری چقدر سخته

بله سرماخورده دخترم شبي ٢.٥ سي سي بهش ميدم .

بله بچه ی من دوماه بود دکترداد سرماخوردبودالانم‌ سرماخورد افتضاح حالش بده نفسش نمیاد بیدارم همچنان فردا صبح ببرم دکتر

دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط