سلام من هم قند دارم ۹۸ .بعد ازمایش گلوگز نوشت اونم دو ساعته بالا بود دوباره متفورمین داد تا یک ماه بعد تکرار بشه مجدد ازمایش .رژیم هم دارم خیلی سخته.
بعد من ک سه بار آزمایش دادم به ترتیب ۱۰۸.۱۰۵.۱۰۲ زیر ۹۵ باید باشه ولی پایین نیومده قرص متفورمین میخورم کی باید برم یا همون موقع میرم!؟
24 تا 28
فک کنم هفته ۲۴ ۲۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.