خانما ازمایش شربت گلوکوز هفته چند بارداریه

۴ پاسخ

سلام من هم قند دارم ۹۸ .بعد ازمایش گلوگز نوشت اونم دو ساعته بالا بود دوباره متفورمین داد تا یک ماه بعد تکرار بشه مجدد ازمایش .رژیم هم دارم خیلی سخته.

بعد من ک سه بار آزمایش دادم به ترتیب ۱۰۸.۱۰۵.۱۰۲ زیر ۹۵ باید باشه ولی پایین نیومده قرص متفورمین میخورم کی باید برم یا همون موقع میرم!؟

24 تا 28

فک کنم هفته ۲۴ ۲۵

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی