تب پسرم۳۹ بود شیاف زدم اومد ۳۶/۹ خوبه یا لب مرزه؟

۴ پاسخ

خوبه پیاز بزار کف پاش با جوراب خیلی خوبه

خوبه دمای بدنش ولی بازم حواست بهش باشه دخترمنم چندروزه مریضه🥺

مامان یونا جون پسرتون چندروزه مریضه علائمش چیه ؟

خوبه خداروشکر،دیگه تب نداره

سوال های مرتبط