دخترا
اومدم سونو 🥹
واسم دعا کنید همه چیز خوب باش 🌸💖

۱۱ پاسخ

هزینش چقد بود رفای؟

چون هم‌هفته هستیم و قلب کوچولوت به سلامتی تشکیل شد میپرسم، ۵هفته و چند روز هستی؟ آخرین پریودت کی بود؟

سلام عزیزم سونو شکمی رفتی یا واژینال؟

سلام عزیزم سونو کجا رفتی شکمی انجام داد؟

همه چیز خوبه نگران نباش عزیز دلم ❤️

خوش خبر بیای

انشالله که خوش خبر باشی عزیزم😍😍

تشکیل قلب به سلامتی؟

انشالله گلم دعا میکنم برات

انشالله عزیزدلم همه چیز خوبه

همه چیز خوبه نگران نباش اولین سونویی که رفتی ؟

سوال های مرتبط

مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری