۱ پاسخ

فقط درد جسمی نیست که‌اونم ممکنه نداشته باشی
ولی از نظر روانی خیلی بهم ریخته میشی ممکنه حس افسردگی یا عصبی شدن یا خستگی و‌هرحس دیگه داشته باشی بخاطر بالا پایین شدن هورموناست

سوال های مرتبط

مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری