دخترا دخترم ۴ماهشه سرما خورده چیکارکنم زود خوب بشه؟

۳ پاسخ

فقط ببرش دکتر یه ویروس اومده بچه های هم سن بچه های ما میگیرن دختر منم گرفت ببر دکتر خدای نکرده کار به بستری نکشه

بخور روشن کن
قطره سدیم کلراید بریز و با فین گیر تمیز کن

ببرش دکتر دارو سر خود ندی گلم
دستگاه بخور روشن کن هوای خونه مرطوب شه
حواستم باشه تب نکنه اگه دیدی حرارت بدنش داره زیاد میشه لباساشو کم کن

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️❤️❤️ مامان پناه❤️❤️❤️ ۱۰ ماهگی