اره عزیزم دخترمنم همینطور بود دوسه روزی بگذره اثردارو ازبدنش بره خوب میشه طبیعی نگران نباش
دختر من از 2نیم ماهگی شروع کرد اول سینه رو ول کرد بعد که شیرخشکی شد الانم دو هفته س شیشه رم نمیگیره😑😑فقط تو خواب
بله دقیقا.تا ۸الی ده روز اینطورین
اره دقیقا از دیروز کلافه شده چرا شیر نمیخوره
بلع خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.