۹ پاسخ

اشتباه گفتم عکس دونه ای ۳۵۰بود

دکوراش مینیمال وقشنگه

و اینکه لباساش قشنگه دکور خوبی هم داره کلا کارش بارداری وکودک فقط

به نظرم اولین عکسش رو اگه شرایطش رو داری ببرش آتلیه البته اگه کولیک نداره ولی خب کولیکم داشته باشه اگه عکاس صبور ومهربانی باشه خوب در میاد دیارا کولیک داشت اذیت کرد ولی عکساش قشنگ شد عکاس خیلی مهربون بود

من آتلیه رفتم

آتلیه بردمش

اینطور قشنگه و ساده😍

تصویر

من شاید حتی عکسای نوزادی رو هم با گوشی خودم بگیرم چون گوشیم خوبه و از عکاسی سر در میارم
عکس نوزادی اصلا نگرفتی؟
اگه نگرفتی به نظرم آتلیه برو

خودم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان رستا 🍓 مامان رستا 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۱ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی