اشتباه گفتم عکس دونه ای ۳۵۰بود
دکوراش مینیمال وقشنگه
و اینکه لباساش قشنگه دکور خوبی هم داره کلا کارش بارداری وکودک فقط
به نظرم اولین عکسش رو اگه شرایطش رو داری ببرش آتلیه البته اگه کولیک نداره ولی خب کولیکم داشته باشه اگه عکاس صبور ومهربانی باشه خوب در میاد دیارا کولیک داشت اذیت کرد ولی عکساش قشنگ شد عکاس خیلی مهربون بود
من آتلیه رفتم
آتلیه بردمش
اینطور قشنگه و ساده😍
من شاید حتی عکسای نوزادی رو هم با گوشی خودم بگیرم چون گوشیم خوبه و از عکاسی سر در میارم
عکس نوزادی اصلا نگرفتی؟
اگه نگرفتی به نظرم آتلیه برو
خودم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.