۳ پاسخ

اگه بیمارستانت خصوصی هست نیاز نیست از قبلش بری تشکیل پرونده بدی فقط شب قبل از عمل میری بیمارستان تشکیل پرونده میدی

من این سری رفتم پرسیدم از دکترم گفت سنو آخر ک دادی طبق اون تصمیم میگیریم گفتم برا زایمان گفت از الان ب زایمان فکر نکن

از ۳۰ به بعد بری بهتره خیالتم راحته که دکتر و بیمارستان انتخاب کردی

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد