مارکوکتو بگیرخوبه من وکتودارم چندساله راضیم
من دارم همینو اوکیه
ن باباااا گرونه بنظرم
اره من دارم و راضیم قیمتشم خوبه البته من مارکشا نمیدونم چیه ولی ظاهری عین همین بخور سرد هم درست میکنه خیلی راضیم خوب بوده تا الان
اینا زود خراب میشه
یه مارک دیگه بگیر
من صاعقه خریدم ۴ تومن
خیلی خوبه خداروشکر
من گرفتم رنگ بنفش
ماه اول خراب شد اتصالی کرد دادیم درستش کردن بعد اون دیگه کار میکنه راضی ام
من دارم
نه بابااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.