کسی از این مارک بخور خریده؟؟
۲۸۰۰ میارزه؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

‌مارک‌وکتو بگیرخوبه من وکتودارم چندساله راضیم

من دارم همینو اوکیه

ن باباااا گرونه بنظرم

اره من دارم و راضیم قیمتشم خوبه البته من مارکشا نمیدونم چیه ولی ظاهری عین همین بخور سرد هم درست میکنه خیلی راضیم خوب بوده تا الان

اینا زود خراب میشه
یه مارک دیگه بگیر
من صاعقه خریدم ۴ تومن
خیلی خوبه خداروشکر

من گرفتم رنگ بنفش
ماه اول خراب شد اتصالی کرد دادیم درستش کردن بعد اون دیگه کار میکنه راضی ام

من دارم
نه بابااا

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری