۵ پاسخ

من همراه با اردبرنج واب گذاشتم پخت زود وله کردم ودادم خیلی دوس دارن بچه ها

بخار پز بده عزیزم

بخار پز خوبه

بخارپز آبپز فرق ندارع

من همون جوری تو پستونک های میوه خوری میدم

سوال های مرتبط

مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی