رادمان از صب اب بینیش میاد
چه گلی بگیرم سر

۳ پاسخ

نئوتادین بهش بده

پلارژین بده و بخور سرد بذار براش

خب بچه اس دیگه این نگرانی نداره، یکم قطره استا بده

سوال های مرتبط