۶ پاسخ

اول بارداری ی چکاب مینویسن اون موقع مینویسن

بله اولاش بود

اره برای همه مینویسن

از همه میگیرن

فکر کنم برای همه می‌نویسن

سلام اره ازهمه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۷ ماهگی
مامان توتفرنگی 🍓🌱 مامان توتفرنگی 🍓🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری