خانما عزیز.پوشک رو چند می‌خرید شهر خودتون ؟

۱۲ پاسخ

۵مای بیبی۶۸۸

۵۰تایی سایز ۵گرفتم ۵۹۰

شهر ما هنوز قیمت قبل هست ولی این دفع هفتاد گرونترش کردن ۴۱۰دادن

شده ۷۰۰من با کالابرگمون گرفتم برای هرکدام پنج تا ماه قبل همه قایم کرده بودن نخریدم این ماه باید بخریم دیگه

من هزینش ندارم دیگه کهنه میکنم 😞

من هرجا قیمت قبل دیدم خریدم الان یه عالمه داریم😂نمیصرفه قیمت جدیدش خیلییی بالاعه

تصویر

اخرین بار دوتا بسته ۳۷تایی خریدم ۱۲۰۰ مولفیکس سایز ۴

من مای بیبی میگیرم ۶۷۵🥲سایز۶

سایز ۳مای بی بی ۷۰۰خورده

مولفیکس ۱۳۵
آخرین بار۴تاخریدم سایز۴
ولی شوهرم پری روزپرسیده بود۲۱۰شده

منم همون قیمت ولی سایز ۳

من سایز ۴ هانیز رو ۳۵۰ گرفتم .البته از فروشگاه .فقط دوتا میداد به هر خونه

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی