قربونت
آها تو سه ماهه آخر بعضیا دوباره حالت تهوع میگیرن و این ممکنه تا نمیدونم چند روز بعد از زایمان هم ادامه داشته باشه میتونی ب مامات بگی ک برات از قرص های ضد حالت تهوع هم تجویز کنه و اینکه نون و خرما برای ضعف خوبه با مغزیجات
منم امروز اینجوریم 🥲ولی من جز مایعات چیزی نخوردم
سلام چند هفته هستین فکر میکنم طبیعیه وعده های غذایی تو بیشتر کن عزیزم برای تهوع هم ک میگن نون بخوری خوبه منظورم نون نونوایی هست
کباب قرمز بخور اگه میتونی
یا اش دندونی (نخود. و باقله و گندم و عدس)
یه چیز بخور
خب ی چی بخور جون بگیری ،استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.