چکار کنم تهوع ضعف دارم طبیعیه یا نه 🥲🥲🥲

۷ پاسخ

قربونت

آها تو سه ماهه آخر بعضیا دوباره حالت تهوع میگیرن و این ممکنه تا نمیدونم چند روز بعد از زایمان هم ادامه داشته باشه میتونی ب مامات بگی ک برات از قرص های ضد حالت تهوع هم تجویز کنه و اینکه نون و خرما برای ضعف خوبه با مغزیجات

منم امروز اینجوریم 🥲ولی من جز مایعات چیزی نخوردم

سلام چند هفته هستین فکر میکنم طبیعیه وعده های غذایی تو بیشتر کن عزیزم برای تهوع هم ک میگن نون بخوری خوبه منظورم نون نونوایی هست

کباب قرمز بخور اگه میتونی
یا اش دندونی (نخود. و باقله و گندم و عدس)

یه چیز بخور

خب ی چی بخور جون بگیری ،استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🤰 مامان جوجو ممد🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری