بچها راحتترین ماه‌های بارداری کدومه؟؟

۱۱ پاسخ

از چهارم تاماه شیشم بنظرم

وارد سه ماهه دوم میشی حالت خوب میشه من الان خیلی بهترم خداروشکر

هیچکدام

من تو ماه سومم داغونم😵‍💫

موجود نمیباشد هر ماهی سختی های خودش داره😂

سه ماهه سوم خیلی سخته.سوزش معده کمردرد لگن درد سردرد فقط دلت میخواد زود بزایی

سه ماهه دوم خوبه

سه ماه دوم میگن ماه عسل بارداری

تا وقتی که نفهمیدی

برامن الان ک ماه چهارمم خیلیییییی خوبه

من شنیدم سه ماه دوم

سوال های مرتبط

مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ قصد بارداری