از چهارم تاماه شیشم بنظرم
وارد سه ماهه دوم میشی حالت خوب میشه من الان خیلی بهترم خداروشکر
هیچکدام
من تو ماه سومم داغونم😵💫
موجود نمیباشد هر ماهی سختی های خودش داره😂
سه ماهه سوم خیلی سخته.سوزش معده کمردرد لگن درد سردرد فقط دلت میخواد زود بزایی
سه ماهه دوم خوبه
سه ماه دوم میگن ماه عسل بارداری
تا وقتی که نفهمیدی
برامن الان ک ماه چهارمم خیلیییییی خوبه
من شنیدم سه ماه دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.