خانما ساک حاملگی کدومه ؟

تصویر
۵ پاسخ

ای خدا مبارکه 😍😍😍

اره من شش و هفته و چهار روز رفتم صداش شنیدم

من امروز وارد ۸هفته شدم برا تشکیل قلب برم؟

اون کوچولوهم نی نیه ؟

همون گردالی وسط که دورش سفیده

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ قصد بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مَلِکا🤍🌱 مامان مَلِکا🤍🌱 ۵ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی