۶ پاسخ

سوپ
دمپخت
کبابی

اب پز میکنم بعد سرخ

میتونیی باا سوووپ بزارییی
یااا میتونی با اب بزاری بپزه بهش پیازو ادویه اضافه کنی و بدا میل کنییی

من مثل مرغ درستش میکنم با رب گوجه و رب انار با برنج میخوریم من خیلی دوس دارم🥲

من پای مرغ و پاچه گاو جزو اولین ویارهام بود که دیگه هم فک نکنم هیچوقت لب بزنم 🤭
در حد مرگ خوردم

سوپ ...

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ودوم بارداری
شکری شکری قصد بارداری