خانما بنظرتون اسم رادین قشنگ تره یا رادوین؟

۹ پاسخ

رادین

ببین من به درد تو دچار شدم سر اسم پسرم وسواس گرفتم اگه تونستی بم درخواست بده من درخواست هام پره

عوض کن اسم بچتو

رادمهر و رادین
قبلش اسمهای دیگه هم توی فکرمون بود
مث نویان و شاهان و صدرا
ولی من ی پیج کاری داشتم ۱۰ کا فالوور داشتم
نظر سنجی بین رادمهر و رادین و شاهان گذاشتم
۹۰ درصد گفتن رادین خوش اوا تر و راحت تر و قشنگ تره

رادین عزیزم

قطعا رادین 😎

رادین

خخخخ منو تو همچنان اندر خم یک‌ کوچه ایم 🤭

رادوین تلفظش سخته بکم ولی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی