من خودم میگم رفلاکس داره دکتر چیزی نگفت آخه علایم هاش شبیه رفلاکس مثلا هر وقت بهش شیر میدم بالا میده یا عارق زدن با بالای خس خس میکنه
🦋آتلیه آنلاین ماهگرد نوزاد🦋
📌فقطوفقط۵۰تومن تاعیدنوروز 😲
حرفه ای و تخصصی👩🏻💻
بدون استفاده ازهوش مصنوعی
بعداز تحویل عکس ورضایت ،هزینه روواریز کنید👀
سفارش ادیت درروبیکا👈@aazzhhz
من هر وقت بهش میدم خیلی بالا میده هم این هم یه قطره دیگع که روش نعنا کشیده
داروهای کولیک واسه رفلاکس خوب نی مخصوصا کولیف ک نعنا داره
من میدم مشکلی نداره
منم پسرم رفلاکس داره ولی دکتر براش میکسچر نوشت دیشب
نه خوب نیست براش
من میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.