۸ پاسخ

من خودم میگم رفلاکس داره دکتر چیزی نگفت آخه علایم هاش شبیه رفلاکس مثلا هر وقت بهش شیر میدم بالا میده یا عارق زدن با بالای خس خس میکنه

🦋آتلیه آنلاین ماهگرد نوزاد🦋

📌فقط‌وفقط۵۰تومن تاعیدنوروز 😲

حرفه ای و تخصصی👩🏻‍💻
بدون استفاده ازهوش مصنوعی

بعداز تحویل عکس و‌رضایت ،هزینه رو‌واریز کنید👀

سفارش ادیت درروبیکا👈@aazzhhz

من هر وقت بهش میدم خیلی بالا میده هم این هم یه قطره دیگع که روش نعنا کشیده

داروهای کولیک واسه رفلاکس خوب نی مخصوصا کولیف ک نعنا داره

من میدم مشکلی نداره

منم پسرم رفلاکس داره ولی دکتر براش میکسچر نوشت دیشب

نه خوب نیست براش

من میدادم

سوال های مرتبط