۸ پاسخ

من سرما خوردم بینیم کیپ شده گلومم گرفته شبا با یه وضعی میتونم نفس بکشم🥲🤦🏻‍♀️

وای منم امروز کلا اینجور بودم .ناهار فقط یک کفگیر تونستم بخورم شب هم فقط از نصف نون کمتر خوردم درجا نفسم گرفت الان گرسنه بودم یه موز کوچیک خوردم ولی ای کاش نمیخوردم نفسم در نمیاد

هنوز نرفتم . من بدنم آهن جذب نمیکنه علتش اینه. حود دکترم گفت قبلا هم دکتر رماتولوژی بهم گفته بود. الان که جنین داره از بدنم میگیره وضعیتم حاد شده

عزیزم منم تنگی نفس شدید دارم تا حدیش بخاطر بزرگ شدن جنین و فشار به ریه ها طبیعیه ولی دکتر به من گفت بخاطر کم هونیت هم هست که اینقد شدید شده. من فریتین خونم به شدت پایینه و کم خونی دارم. ببین کم خون نباشی

وای من که فقط میمیرم انقد نفس عمیق میکشم میترسم بچه چیزش شه

پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم

حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del

وای من روانی شدم دیگه. همه ی لبم چاک چاک شده از خشکی و خون اومدن. فقط اسپری سدیم کلراید میزنم. بخور هم شبا بالای سرم روشنه

خواب کافی داری؟ کم خونی نداری؟

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد