۷ پاسخ

تب نیست ولی خب بدنش داره گرم میشه
میتونی بدی یه مقدار کم

دستو صورتشو با آب ولرم بشور

ن تب نیس

شاید برا دندونه این گرمای کم
۳۷ و نیم به بالا تبه

۳۷تب هست بازم پاراکید بده بهش تب خفیف داره

۳۷ ونیم به بالا تبه

۳۷/۴ شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی