سلام خانما تب دخترمو گرفتم 37/7 این تبه یا نه

۳ پاسخ

چرا این روزها همه مامانا گرفتار تب اند دختر منم تب داره دو روره شیرم کم میخوره غذا اصلا نمیخوره

شروعشه

اره تبه و شروع هست پیشگیری کن

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱ سالگی
مامان دنیز جونی مامان دنیز جونی ۲ سالگی