تب 37/5 بالاس یا ن

۲ پاسخ

شروع تب حساب میشه

نه ولی شروع تبه حواست باشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان ویرمان مامان ویرمان ۱۵ ماهگی