از چهارماهگی بچه قیافه هاروتشخیصمیده کاملا
اینی کهمیگی بغل کسی نمیرنمال شش هفت ماهگیواضطراب جداییه
که دورانمزخرفیه به نظرم😐
دختر من غریبه هارو از دور دوست داره تا میان سمتش گریه میکنه دستاشو میندازه دور گردنم ، اصلا بغل غریبه نمیره ، فقط بغل من و باباش و مامان بابای من میره
خیلی بده دختر من از ۴ ماه نیم که بود تشخیص داد بغل غریبه میرفت گریه میکرد همه هم دوسش دارن میخوان بغلش کنن ولی گریه میکنه از ۵ ماهگی هم مهمونی میرم یا جاهای شلوغ میرم فقط جیغ میزنه از اول تا اخر اصلا ساکت نمیشه دعا کن اینجوری نشه
از ۵ ماهگی به بعد ممکنه جایی برن یا کسی بره خونشون غریبی میکنن
دختر من غریبه بغلش میکنه گریه میکنه
کلا چون زیاد بیرون نرفتم و جایی رو ندارم برم
بچه ام خیلی حساسه رو این موضوع
حتی یه غریبه نازشم بکنه، گریه میفته🥲
از ۷ ماهگی فک کنم
۶یا ۷ماه به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.