بچها کی بچه ها میگن کامل مامان

۴ پاسخ

یکسالگی به بعد
اینایی هم که نوشتن بچه ما میگه ، بچه داره آواسازی میکنه و ناخوداگاه هس

دخترم از ۶ ماهگی میگه
ماما و بابا

پسر من انگار از ۴ ماه میگف ماما

من که چند روز میگف ببه ممه دده میبینم سه چهر روزه دیگه نمیگه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا❤️ مامان آنیسا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی