۱۶ پاسخ

چرا فکر می کنید فقط بغل خودتون باشه خوبه؟؟!!الان کوچولو و سبکه ها قراره بزگ شه اون بچه!مثل دختردایی من تا ۲ونیم سالگی که فقط بغل خودتونو خواست همه جا(خونه،بیرون،تو پیاده روی….)دهنتون که صاف شد پشیمون میشید!!!!😐

اضطراب جدایی از پنج تا ۶ماهگی شروع میشه عزیزم

الان یک ماهی میشه دختر من حتی یه نفر غریبه میخواد باهاش حرف بزنه میزنه زیر گریه ، چه برسه بره بغلش

همه بچه ها اینجوری نمیشن من دوقلو دارم پسر بزرگم بغل همه میره اما کوچیکه ۵ ماهگی دیگه بغل غریبه ها نرفت

بغل همه بره بزرگترم بشه روابط اجتماعیش خوب میشه پسر من از نوزادی بغل کسی نمیرفت همش غریبی میکرد الانم ۶ سالشه روابط اجتماعیش زیاد خوب نیس

پسر من از ۶ ماهگی گریه میکنه با غریبه

سوال منم عس

از ۶ ماهگی دختر من اینجوری شده

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️




@melodi780

والا دختر من تا یه هفته پیش بغل هیچکی نمیرف الان بغل همه میره

دخترم از الان اینجوریه😐

پسرم دیگه بعدهفت نرفت بغل کسی

۵ ماهگی شروع میشه

واااای من انقدر دوست دارم اینجوری بشه متاسفانه دوتا پسرام بقل همه میرفتن 🙁🙁

دختر من الان اخر پنج ماهه اینجوری شده

نمیدونم من منتظرم اینجوری بشه نمیخوام بغل همه بره

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی