خانما ازچند ماهگی به بچه ها تون غذا دادین

۶ پاسخ

من غذا میخورم مثلا آبگوشتی خورشتی ناخنم میزنم تو آبشون میدم بهش بیشترنه خواستم فرنی و حریره بدم بهداشت گفت میتونی بدی ولی خب وزنش خوبه نمیخاداز6 ماهگی بده

طبق دستور دکترش از اول ۵ ماهگی ،البته در حد پوره سبزیجات و حریره بادام و فرنی

من از چهار ماهگی هرچی خودمون میخوردیم یکم دهن دخترمم میدادم ولی از ۵ ماهگی میوه و سیب زمینی و اینا میدم

میگن وقتی تونستن بشینن بدید خوابیده نباید ب بچه غذا داد

دکتر به من گفت از ۴ ماه و ۲۰ روزگی بدم

من واکسن چهارماهگیشو بزنم شروع میکنم.دستور دکترشه چون حساسیت بهپروتئین گاوی داره.

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی
مامان بچه ریس مامان بچه ریس ۱۴ ماهگی