۳ پاسخ

منم نمی‌زارم واسه رفلاکس خوب نیس

از ۲/۳ماهگی کم کم شرو باید کرد
من ک میزارم دودقیقه بعدش گریههه میکنه

مگه نذاشتی تاحالا؟
از ۲ ماهگی تامی تایم میزارن از ۳ تا ۵ ماهگی خودش غلت میزنه میره رو شکم

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۱۰ ماهگی