۵ پاسخ

بچ من ولش کنی غذاها مارو میخوره😐

منم کم کم دارم بهش میدم غذاهای آبکی

اره من دادم دیگه یه کم رقیق تر درست کن کم کن به سفت

سر قاشق مبدادم .تا عادت کرد قاشق پرکردم

بنده میخام شروع کنم تازه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی