عزیزم ببرش پیش دکتر مقدادی شاید بخاطر حساسیت رفلاکس و کولیکش زود شروع شده
شاید گرسنشه
نمیدونیم که😥
رفلاکسپنهان شاید داره...یا دلپیچه اگه شیرخودتو میدی خییلی رعایت کن تو خوراک چیزای نفاخ و دلپیچه اور نخوری..شربت اهورا نینی خیلی خوبه من میدم برا دلپیچه ایناش آرومشمیکنه
کولیک نیس
اروغشو بگیر خوب میشه
دلدرد و رفلاکس هست،شکمشو با یکم روغن چرب کن ماساژ بده ایشالا ک خوب بشه جدا ازینا همیشه کنار بچه قران برار
میترس خواب بد میبینه داره روحش به تکامل میرسه نگران نباش تا چهل روز همینجوریه بغلش کن آرومش کن ببوسش باهاش حرف بزن بهش حس خوب بده قرآن بزار بالا سرش
بچه منم اینطوریه، دلشه
رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.