شام قبل سزارین چی بحوریم

۸ پاسخ

من برنج و جوجه و نون با پیازچه و کلی ترشی خوردم ایقد خوردم تا خاستم بپکم ساعت ۹ بود خوردم
بعد دیگ ساعت ۱۲ هم یخوزده خرما خوزرم تو بیمارستان دیگ چیزی نخوزدم تا ساعت ۱عمل شدم بعدش باز گفتن باید چیزی نخوری تا ۹ یا ۱۰ شب خلاصه فلج شدم از گشنگی 🥲
بعدشم ک اومدم خونه کلا اشتهامو تا ۱۵ روز از دست دادم بجز اب سرد چیزی نمیخوردم

من تصمیم گرفتم کباب بخورم

سوپ گوشت

جوجه میخورم من

سوپ خوبه

من تصمیم گرفتم مرغ بخورم یا جوجه،چون ۱۲ شب به بعد دیگ نمیشه چیزی خورد

من سوپ گذاشته بودم گلاب به روت سریع هم مدفوع کردم مرخصم کردن

عصاره گوشت
چلو کباب
جگر
چیز جون داری بخور چون بعدش هم نمیتونی چیزی بخوری

سوال های مرتبط

مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان نیلا🩷✨ مامان نیلا🩷✨ ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی