منم اونطوریم فکر کنم از صبح نزدیک ۲۵ بار رفتم همش تشنمه برا همین آب که میخورم همش تکرار ادراری😏
البته از عفونت هم هست بازم با دکارت مشورت کن ولی کلا طبیعیه تو بارداری نگران نباش ♥️
منم دارم
نه توهفتهای پایین علائم بارداری توهفته بالا چون جنین بزرگترمیشه سنگینی به مثانه فشارمیاره
نه عزیزم منم از اول تکرر ادرار دارم گفتن شاید قندت بالاس رفتم آزمایش دادم اوکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.