از اروغ گرفتن شب متنفرم😭😭

۷ پاسخ

من که شبا آروغ نمیگیرم به پهلو میذارمش هیچی نمیشه

نباید بگیری ک عزیزم بذار بخوابه قدش بلند تر میشه بچه رو بدخواب نکن

منکه ازروزای اول تاآروغشومیخواستم بگیرم دوباره بیدارمیشدوالآنم شبها وقتی شیرش میدم میزارمش زمین به پهلوپشت سرشم بالشت میزارم که برنگرده،فقط اینکه آب دهنش گاهی اوقات میپره گلوش سرفه میکنه که میپرم ازخواب

دقیقا منم تا میایی آروغ شو بگیری بیدار میشه😏

من از دوماهگی دیگ نگرفتم 😐

منم متنفرم وبتدمعدهشم خارج میشه بازبزارشم بالامیاره

باز اگرم بزنن خوبه
مشکل اینجاست خودمو جر میدم ولی نمیزنه 😭

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۴ ماهگی
مامان دلانا 🩷 مامان دلانا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۷ ماهگی
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی