حرف بقیه رو ول کن بابا
مهم اینه بچه جون وزن بگیره
منم شکم ندارم، ولی وزن بچه خوبه.
تازه من خیلی ام خوشحالم که شکم ندارم
تو مادر اگاهی باش اینجور وقتا لبخند بزن و ابراز خوشحالی کن که اندامت کمتر بهم ریخته و شکمت زودتر میره تو
بگو ممنون خداروشکر بچم ورزنش نرماله شکمم کوچیکه بعدش زودتر دوباره تخت میشه
هیچ ربطی نداره اندازه شکم تو به وزن جوجت
من شکمم کوچیکه نسبت به هفتم ولی بچم ماشاالله خوبه الان۱۴۵۰وزنشه
بیشعور و گاون😅
من بچه اولم شکمم خیلی بزرگ بود انگار دوقلو باردار بودم ولی این یکی نمیدونم چرا کوچیکه منم میگم نکنه رشدش خوب نیس یا نکنه هنوز ۲کیلو نشده نمیدونم چرا شکمم کوچیکه
گلم به شکم نیست من سردوتابارداری قبلیم اصلاشکم نداشتم درحدی که اولی زایمان طبیعی بود داخل زایشگاه بهم گفتن بچه ات دوکیلومیشه ولی دنیااومد3900بودوپسردومم هم اصلاشکم نداشتم وبخاطروزن بالاش سزارینم کردن 4600دنیااومدبه شکم نیست من توبارداریهام اصلاشکم ندارم کل وزن بچه هام میگیرین الان این یکی بارداریم تو18هفته وزنش400خورده ای بود بااینکه هنوز که هنوزه شدیداً ویاردارم
اصلا خودت رو با حرفای دیگران نگران نکن منم دکتر گفت بچه یکم تپله در صورتی که شکمم خیلی بزرگ نشده! گیر داده بود که شاید دیابت بارداری داری اخر هفته هم بود تا شنبه شذ مردم و زنده شذم خداروشکر مشکلی نبود میخوام بگم نذار حرفای دیگران روت تاثیر بذارن ناراحتیت به نینی هم منتقل میشع و میفهمه
خب تو هم بگو بهشون شکمم کوچیکه ولی سونو میرم وزنش خوبه
من تو بارداریام شکمم اندازه یه تانک میشه وخودمم چاااق میشم بچه هام همه ۲۲۰۰ بودن
عزیزم اگه مشکلی باشه سونو گرافی بهت میگه دکترت بهت تذکر میده نه اینکه یه مشت آدم بی تجربه بیان و برات استرس درست کنن
اصلا برشکم نیست من وزن بچم خوبه اما شکمم کوچیکه
خواهر من اصلا شکم نداشت بچه ۳کیلو نیم بود من که شکم تا دم دهنم هست بچم ۲۹۰۰ بود همش الکیه اصلا به شکم نیست
توسونوگرافیات مشخص میش دکتر میگ اگر کم باشه رشدش
اما ب منم میگن ط انگار ۵ ماهته درصورتی ک همچیز بچم اوکیه، اصلا مهم نیس نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.