۱۳ پاسخ

منم همینطورم هی غصه میخورم چرا کوچیکه بچه ریزه ،صبحا‌ ک هیچ

دقیقا منم همین فکرو میکنم😑

خدا قدرتو شکر یک بچه با کیسه آب جفت چطور تو شکم جا میدی

بچه من که فکر کنم یک کیلوعه😂

من امروز رفتم سونو وزن شکم ندارم در صورتی که خودم تپلم گفت وزنش خوبه

اصلا ربطی ب شکم‌نداره من خودم اصلا شکم درنمیارم بچه توپهلومه همیشه

منم همینطوری فکر میکردم رفتم سونو رشد گفت وزنش عالیه اصلا ربطی به شکم نداره

من صبحا بیدار میشم خیلی کوچیکه همش همین حسو دارم نکنه بچم وزنش کم باشه

دقیقااااا برو تاپیک قبلیمو ببین 🤣

ربطی نداره. من سر دخترم از الان شکمم کوچک تر بود. ۳۴۰۰ دنیا اومد... اما این که شکمم به نسبت بزرگ تره امروز رفتم سونو ۳۱۰۰ بود

من هرجا میرم هیچکس نمیفهمه باردارم

ن بابا ربطی به شکم نداره بچه

برای شما مونده هنوز تا بزرگ بشه
منم شکمم خیلی تو هفته شما کوچیک بود هنوزم که فردا زایمانمه شکم خیلی بزرگی ندارم ولی وزن دخترم یک هفته پیش ۳۱۰۰ بود و خب نرماله

سوال های مرتبط