خانم ها شما هم خونریزیتون کم و زیاد میشه؟

۶ پاسخ

آره

اره من کم شده بود ولی الان ۴روزه انگار روز اوله زایمان کردم به کوب میاد ضعف میکنم دیگه

منم از روز ۱۹ دیگه تموم شد

من بعد ۴۰ روز هم خون ریزی دارم طبیعی هست؟؟

اره من چند روز ندارم چند روزم شدید دارم

اره طییعیه ازمن خیلی کم بود

سوال های مرتبط