۱۰ پاسخ

عزیزم من هی مایع امنیونیک ده هستش در حد دو سه لیتر هم آب و شیر و مایعات میخورم هی زیاد نمیشه.دکترم گفته باید کمتر نشه .از سی و دو هفته هر هفته هم سنو دارم به خاطرش که کمتر نشه.منم دقیقا گاهی ترشحاتم بی رنگه و رقیقه و گاهی سفید رقیق .همون سی و دو هفته هم برام تست امنیوتیک نوشت خدا رو شکر منفی بود چون من فک میکردم اون ترشحات بی رنگ مایه باشه

عزیزم رفتی پیش کی برا سنو منم فردا وقت دارم

کدام سونو گرافی رفتی

من ۳۲ و۴ روز رفتم ۱۸۴۰ بود گفت کمه

خودمم از اول همش ترشح داشتم بی رنگ مث اب لوله گاهی سفید

منم ۳۱و۵ روز، ۱۱ و ۱۶۴۰ بود، دکتر سونوگرافی گفت آب زیاد بخور و به تغذیه ت برس

۳۲دقیق بودی؟

من از ۲۸ هفته اب دور جنینم ۱۱ هست
۱۱ کم نیست ولی کمتر از یازده شدن خوب نیست
روزی دوتا بطری یک لیتری اب بخور
مخصوصا رو قرصات
هندونه .اب پرتقال .دوغ .شیر.دلستر هم بخور .چای هم زیاد بخور اگ کم خونی نداری .البته کمرنگ اینا نمیزاره مایع کمتر از ۱۱ بشه
وزنش هم با لیدی میل درست میشه
ولی وزن خودتم تو خانه بهداشت چک کن
چون زمانی بچه اضاف میکنه ک خودتم اضافه کنی

۱۱ خوبه.بین ۱۰ تا ۲۰ نرماله ولی آب زیاد بخور.فک کنم ۳۲ هفته باید ۱۹۰۰ وزنش باشه.لیدی میل رو بخور حتما.قندت هم چک کن

از همه میپرسن انگار
ازمنم چند بار پرسید .

سوال های مرتبط