۳ پاسخ

من برامعاینه لگن که رفتم روز بعدش لکه قرمزدیدم وبه قول شماترشحاتم غلیظ بود شبم دردام شروع شد.الان براچی شما رفتی معاینه زودنیس

چه زودگذاشتی معاینه ات کنن

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۷ ماهگی