اولا ک سنت خیلی کمه اصلا الان بفکر مادر شدن نباش انقد سختی داره آدم بیزار میشه دوما من دوسال تو اقدام بودم نشدم هرچقد ک بخای نمیشی هرماه منتظر بمونی نمیشی ۲۷ سالمه ده سال ازت بزرگترم خودمو زدم ب بیخیالی ک فعلا زوده برا بارداری دوماه نشد تستم مثبت شد استرس فکر خیال خودش نمیذاره باردارشی
پارسال اقدام کردم اصلا یکبارم باردارم نشد بعدهمین امسال کلاقیدبچه دار شدن مدتی بخاطرگرونی وضعیت مالی خراب زدم اما درعین معجزه بدون اقدام کنم خداخودش قسمتم کرد.پس مطمن باش خدا به وقتش جایی که می دونه الان وقتشه بهت جا یکی چند تا هدیه میده
چند وقت اقدامی؟
17سالته کلی وقت داری برای هرکاری
هیچ ناامیدی برای شما وجود نداره
۴۵ساله هاش باردار شدن !
این چه حرفیه خدابزرگه خودت رو ناراحت نکن عزیزم ایشالا به زودی مامان میشی♥️♥️🤲🤲
عزیزدلم منم امروز اولین روز پریودیمه توکلت به خدا باشه
امیدت به خدا باشه
سلام عزیزم مشکلت چیه چراآزادسازی میزنی؟
سنت خیلی کمه برای بارداری
عجلت برای چیه؟ رحم تو اصلا آماده باروری نیست
من اول ۲۳ سالگی رفتم دکتر گفتم یکساله اقدامم باردار نمیشم گفت چون سنت کمه
شما که دیگ جای خود داری
من حالا هم درد پریودی دارم ربطی نداره میتونی باردار باشی و درد پریودی داشته باشی
چند وقت اقدامی
سر شال تحویل انشالله
خودتو نا امید نکن گلم
خدا بزرگ 🥹💔
خدایا دستانداز زیاده اما با تو
هیچ جا بنبست نیست
ناامید نباش🌱
.
چرا خدا بخواد میشی
شما سنت کمه و اول راه هستید نباید نا امید بشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.