خانمها توی هفته ششم ولی درد معده م خیلی شدید چیکار کنم

۵ پاسخ

برو دکترت دارو میده. به من از هفته 6 فاموتیدین داده میخورم

وای خیلی بده من حالت تهوع دادم همش 😕

منم خیلی معدم مشکل دار شده😣

فعلا باید تحمل کنی منم اینجوری بودم در هر حالتی انگار ی سنگ تو معدم بود

وای منم صب معدم درد میکرد

سوال های مرتبط