داشتم فکر میکردم من اگر برسم به ۳۹ هفته بچم ۵.۵. ۱۴۰۵ به دنیا میاد 🥺

۹ پاسخ

منم زده ۱۱ مرداد ولی خب طبیعی هستم تا الان. نمیدونم کی بشه. تاریخش اصلا مهم نیست هیچ تأثیری توی آینده شون نداره فقط باید از خدا بخواهیم سالم و سلامت پا به این دنیا بزارن

چ تاریخ قشنگی میشه😍

منم میشم ۳۹هفته و ۵روز ،کاش به دنیا بیاد

برا من زده ۱۳ مرداد ولی من سزارینی ام دلم میخواد بندازمش۵/۵ از طرفی از شلوغی بیمارستان توی این تاریخ میترسم رسیدگی خوبی نداشته باشن

زودتر زایمان میکنید فکر کنم .چون منم زده زایمانم ۱۵مرداد ولی حس میکنم اخر تیر به دنیا میاد 😅

منم اون تایم میخام به دنیا بیارمش 🤣 اگه بچه حرف گوش کن باشه همون موقع به دنیامیاد

من سزارینم ۵/۵/۱۴۰۵ میشم ۳۹هفته و ۲ روز

منم زایمانم دقیق میشد تاریخ ۴.۴.۱۴۰۴
همه برنامه هامون بهم ریخت دوهفته زودتر زایمان کردم

برا من زده ۶ مرداد🙈

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👶🏻 مامان توت فرنگی🍓👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی