من رفتم تاثیرشو تو دو جلسه دیدم حالا برگشتشو نمیدونم ولی ادامه اش میدم تا ۸یا۱۰جلسه
من تو شارژم رفتم فعلا ک چیزی در میومده همون مثل قبله خود اپراتورم گفت مشکل نداره ۵ ماه ب بالا بیای
برای من ازدوران بارداری تقریبادرنمیاددیگ
باید پریود بشی، هورمون هات منظم بشه، بعد بری
برمیگرده بری
بی تاثیره بخاطر هورمونت
رفتنت بی فایده ست چون تو شیردهی هورمون ها بالا پایینه و برمیگرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.