۶ پاسخ

من رفتم تاثیرشو تو دو جلسه دیدم حالا برگشتشو نمیدونم ولی ادامه اش میدم تا ۸یا۱۰جلسه

من تو شارژم رفتم فعلا ک چیزی در میومده همون مثل قبله خود اپراتورم گفت مشکل نداره ۵ ماه ب بالا بیای

برای من ازدوران بارداری تقریبادرنمیاددیگ

باید پریود بشی، هورمون هات منظم بشه، بعد بری

برمیگرده بری
بی تاثیره بخاطر هورمونت

رفتنت بی فایده ست چون تو شیردهی هورمون ها بالا پایینه و برمیگرده

سوال های مرتبط

مامان کایا مامان کایا ۱۰ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۷ ماهگی
مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی