این...
ماما به من گفت از هفته ۳۶ به بعد ۴ دست و پا مثل اینکه میخوای زمین و پاک کنی تو خونه هی برو باعث میشه بچه بچرخه .
واسه منم بریچه عزا گرفتم بخدا اصلا دوست ندارم سز بشم
بروخداروشکر کن ک بریچه، من طبیعی زایمان کردم صدبار مردمو زنده شدم کلا از پایین هم جرررر خوردم الان ن میتونم راه برم ن بشینم حتی بچمم نمیتونم بغل بگیرم شیرمم خشک شد همش الکیه میگن طبیعی خوب تازه بخیه هاشم بدجاییه همش مستعد عفونته
هرکس دلش طبیعی میخواد بچه اش بریچه😂
فک میکنی طبیعی خوبه بخدا خیلی بده من طبیعی بودم وحشتناکه ایشلا همون بریج بمونه مثله خانم بری سزارین بیای بیرون
منم بریچه🥺نمیدونم چیکارکنم بچرخه🤦🏻♀️
ورزشای مخصوص هست بزنی تو گوگل واست میاره البته قبلش با پزشکت مشورت کن
کاش جامون عوض میشد 😅
منم ۳۱هفته گفتن بریچه ولی الان به نظرم چرخیده چون حرکاتش یه جای دیگس و خیلی اطراف نافم دست و پا میزنه قبلا زیرشکمم نزدیک واژنم بود
بیا با نی نی من عوضی کنیم
از اول تا الان سفالیک😂😂
بریچ دوس...😩🥲🤧😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.