درد زیر شکم‌عین زایمان از چه دارم میمیرمممممم

۶ پاسخ

لطفا برای سلامتی خودت و توراهیت برو بیمارستان زود
اورژانسی سونو میگیرن ازت

شیاف بزن ببین دردت کم نمیشه

برو بیمارستان

برو دکتر تا خونریزی نیفتادی

اگه شدیده اصلا خوب نیس نشانه سقطه برو دکتر دارو بده

زود برو سنوگرافی انجام بده

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری